Press ESC to close

Boyz-rapparen Sunwoo, skådespelarna Ashton Sanders, Seth Lee Star i Amiri hösten 2024-kampanj


Mike Amiri tappar flera kända ansikten för sitt senaste kampanj.

Amiri-designern har värvat The Boyz K-pop-rapparen Sunwoo, ”Moonlight”-skådespelaren Ashton Sanders och ”The Accountant”-skådespelaren Seth Lee för varumärkets falla 2024 kampanj. Stjärnmodellen Amiris nya kollektion mot en stämningsfull bakgrund i Palace Theatre i Los Angeles.

”För falla Amiri-kampanjen 2024, jag inspirerades av unga skådespelare som var på väg mot sina genombrott och blev riktiga biokonstnärer – klä ut sig, men fortfarande vara sig själva”, sa Amiri. ”Talangen vi visar upp i dessa bilder – Ashton Sanders, Seth Lee och vår Amiri-ambassadör Sunwoo – exemplifierar en ny generation som formar global kultur. Här blir dessa unga idoler tidlösa ikoner.”

Boyz-rapparen Sunwoo för Amiris höstkampanj 2024

Boyz-rapparen Sunwoo för Amiris höstkampanj 2024.

Glen Luchford

Fotograferad av Glen Luchford, kampanjen är tänkt att väcka en känsla av nostalgi att spela i med Amiri-kollektionens New Hollywood-inspiration från 90-talet. Enligt varumärket syftar varje kampanjbild till att vara en ”mini-narrativ” för att berätta historien om karaktärerna och deras kläder.

Sydkoreanska rapparen Sunwoo var utsedd till Amiri varumärkesambassadör i januari förra året efter att ha träffat designern på hans modevisning i Paris för höstkollektionen 2024.

”Amiris höstshow 2024 var den första landningsbanan jag någonsin deltog i – och jag kunde känna en samhörighet mellan min egen identitet och ett varumärke vars grund ligger på en hyllning till fusionen av musik och mode,” sa Sunwoo efter utnämningen. ”Som artist är kläder ett sätt att uttrycka mig själv – att förmedla ett budskap som matchar min musik. Amiri och jag delar ett språk.”



Source link